Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

17 Januari 2008

Bila Cintaku Bergolak...


Sorie geng dah lama aku tak update blog ni memandangkan banyak perkara yang berlaku..... paling ketara ialah kisah cintaku tergugat apabila timbul persoalan yang kurang enak didengar... apabila aku mendapati kisah sayangku di dalam forum web tertentu then i get calling from other lover who said my lover is their lover...oshhh masa tu aku memang terkejut dan aku macam tak caya je... sampai ada satu malam tu aku g KL tengah malam jumpa lovers dia... dengar kisah mereka ...aku hanya mendengar sahaja.... namun hati sapa tak marah bila lover wat kita camni so paginya aku hamburkan amarah ku pada dia....

Tapi jauh di sudut hati, aku menyesal gile bila berkata demikian ... sampai dia menangisla sayang aku ni... aku berusaha memujuknya hingga aku sendiri jatuh sakit...selama 2 hari... kini ikatan kami bertambah erat dan kami cuba memperbaiki hubungan kami agar lebih erat lagi... Tambahan aku cuba melupakan kisahnya tu dan sama-sama membina hubungan baru kami...Miss u darling...muahhhh...so sorie wat i said to u before... im really love u...

Tiada ulasan: