Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

01 Januari 2008

Heppy New Year 2008

Malam tadi menjelangnya Tahun 2008, aku, indra n lan bergegas ke perkarangan stadium Shah Alam melihat konsert ke sisimu... memandangkan aku tak da program aku join la mereka malam tadi...spt biasala malam tahun baru diserikan ngan nyanyian daripada beberapa artis terkenal tanahair...Wit Lan kat tepi stage...

Alhamdulillah azam 2007 tercapai hasil berkat usaha ku... dan azam 2008 adalah untuk meningkatkan profesional aku dalam kerjaya ku...dan turunkan berat badan ... Semoga azam tahun ni sukses dengan jayanya...My dress up...
My luvly bro...

Sempat gak aku wish new year pada teman-teman istimewa aku kim dan pyan... then after bunga api after 12 tgh malam ... aku pick up Kim di seksyen 2 shah alam lalu g makan kat Pak LI Kopitiam (great restoren) ngan indra , Lan dan Alfie ( member indra).... lepak sampai jam 3 lebih pagi la masa tu... then balik ke nilai semula... Kim ikut aku balik ke rumah memandangkan da lama dia tak balik umah i....

Esoknya aku minta Kim temankan aku membeli TV Samsung LCD kat Tesco.... bebaloi la gak RM 1999 membeli tv 26inci tu.... Jalil pun sampai terkejut bila tengok tv tu ada di ruang tamu...

Tiada ulasan: