Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

05 Jun 2007

Seharian sepanjang cuti seminggu....

Melalui hari-hari di Bumi Kenyalang... banyak yang aku kena habiskan masa betul-betul sebelum aku pulang ke Negeri Sembilan semula pada 10 Jun ni... Aku kena berehat... meluangkan masa ngan famili... teman-teman... malah orang saya rindui di Cbu (tapi apakan daya kami berdua hanya berpakat untuk berkawan baik je.... tetapi tak mematahkan niat aku untuk merinduinya). 70% aku berada di rumah sahaja...layanz VCD, main PS2, berkaraoke.... dan layan 17 ekor kucing dirumah walaupun aku ni ada menghidap asma.... member aku pun baru balik dari kampung yelah sempena Hari Gawai.... maybe esok kami akan berkumpul... my mom plak hari ni balik kampung cz ada cousin nenek aku meninggal dunia kat Kundasang , Sabah telah dibawa balik ke sini untuk dikebumikan.... my good friend plak senyap menyepi tanpa berita...tahu-tahu ajelah kredit abis...Dan yang paling bes Sabtu ni kami sekeluarga akan pergi berkelah kat Pantai Sematan... aku nak tan badan aku ni.... asyik putih melepak je....plan aku pun nak amik pic kat area sana...wah i love pantai dan ombak... perkara yang bimbang plak pasal badan aku dah naik....waaaaaaaaaaa.....selamat aku dah tak makan nasi...kalu tidak gerenti macam ikan kembung

Tiada ulasan: