Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

21 Jun 2007

Hari yang memenatkan.....

Wah....aku rasa tak larat sangat hari ni. Penat main badminton masih tak hilang walaupun aku dah tido semalam...maybe lama sangat tak main. Dengan kepala aku yang pening-pening lalat... aku bertolak ke Pusat Dakwah Islamiah...aku bukannya g kursus kahwin tau...Juz menghadiri Taklimat dan Bengkel Sekolah Lestari Anugerah ALam Sekitar (SLAAS). Fuh!! Bayangkan menahan mata mengantuk sampai aku terlelap dalam 3 slot ceramah yang diberikan. Mata dah larat sangat. Apa-apa pun berusaha gak cuba membuka mata....padahal ramai gak cikgu yang terlelap... GPK Koko macam aku gak heheheheh.... Semasa taklimat sempat gak aku serve rumah... tension gak cari rumah...banyak gak katalog aku mbak pulang. Susah gak nak cari rumah yang betul-betul memuaskan hati.....huhuhuhu..... Aku pun dah kembali zaman dulu...suka make over kening aku hehehe...Wes punya pengaruh...

Tiada ulasan: