Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

02 Jun 2007

Aloha....Welcome Home Adit........

Hari ketiga aku disini... di kampung yang dah lama ku tinggalkan....alaaa baru 7 bulan je...after hari raya.... anyway skank ni boring gak memandangkan takda apa aku nak buat.. member aku lak balik kpg sambut gawai....aku terkapai-kapai keseorangan... banyak layan sms lak daripada makan minum dan kuar sama kawan... Tunggu dorang balik baru dapat wat aktiviti... Anyway turun je dari kapal terbang terus je balik ke kampung... wah ada lemang, ketupat then rendang feveret ku....yelah belum gawai g aku dah beraya umah nenek aku HUHUHUHU.... then esoknya aku dan famili jalan-jalan cari makan kat Kuching... akhirnya berjaya juak cari mee kolok .... benda 1st aku nak makan bila pulang sitok.... hahahaha..... okla takat ni ajakla aku menulis tuk kelak mek sambung g sepanjang percutian mek di kampung mek tuk.....Adios Aaribaaaaaaaaaa...... nak g minum sama Reezal miak UPM........ok

Tiada ulasan: