Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

05 Disember 2011

123 Pose Model & Talent Management


Untuk pengetahuan kalian aku pun dah memulakan kerja secara rasmi dengan sebuah agency modelling iaitu 123Pose Model and Talent Management as a manager . Thanks to Adie , Adam and Henry atas kepercayaan mereka untuk aku menyumbangkan idea kreatif dan pandangan dalam memajukan agency ini yang sudah lama ditubuhkan sejak tahun 2008 .... Alhamdulillah Mifw 2011 ini adalah peluang aku mendekati dengan pereka-pereka fesyen, penasihat fesyen, blogger-blogger yang umumnya mmg gilakan fesyen semasa Malaysia .... walaubagaimanapun di samping itu aku menjadi official photographer bagi seorang pereka fesyen Malaysia kita iaitu BON Zainal ... so setiap kali ada function dia aku dan Henry ditugaskan utk menjadi photographer bagi pihak dia ... wow satu perkembangan baik dalam karier aku skank ... Alhamdulillah sekali lagi ...

Tiada ulasan: