Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 Januari 2011

KetentuanNya aku redha...

Maka dengan berakhirnya hubungan aku selama ini aku dambakan... kekasih diambil orang... hiks susah nk percaya org zaman skank kan... Puas selama ni aku jaga kesetiaan aku dan kejujuran aku selama ini... inilah balasan... dan aku tahu aku tak brapa sempurna seperti orang yang mengambilnya skank ni... kaya dan mampu memiliki dia walaubagaimanapun ... hiks... Manakala aku disini ... aku tak perlu memandangkan dia seperti mana aku pandang dia yang mulia sebelum ini... sampai ati dia memainkan perasaan aku... sehina hina aku ni hina lagi dirinya kerna memperlekehkan maruah aku dan maruah dirinya.... maaf kalu dia baca ni... seeloknya biar dirinya merana jalan yang dia pilih skank

3 ulasan:

pipoq berkata...

sabar je la dengan ketentuan ni..semoga Allah menggantikan si dia tu dengan yang lebih baik lagi untuk IM.

Tanpa Nama berkata...

allah menduga kita dgn kesedihan
allah menduga kita dgn kesensaraan

namun apakah kita menyelami erti duka
bercerita alam tak semestinya dia tuli
kerana apa yg pasti semuanya mendengar setiap turutan bahasa dan kelunakkan kita berbahasa

Tukang Bic@ra berkata...

allah menduga kita dgn kesedihan
allah menduga kita dgn kesensaraan

namun apakah kita menyelami erti duka
bercerita alam tak semestinya dia tuli
kerana apa yg pasti semuanya mendengar setiap turutan bahasa dan kelunakkan kita berbahasa