Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

14 Januari 2011

Besnya bila dah 'Single'....


Akhirnya tahun 2011 adalah tahun aku memulakan hidup aku sebagai 'single' . Berpisah memang perit, namun bila dah lama2 semakin melupakan segala kesedihan aku selama ini... alhamdulillah... skank aku tumpukan kerjaya aku yang semakin banyak mengikut jadual tahun ni... bab lakonan aku stop sementara memandangkan kerjaya tetap aku semakin banyak projek yang harus dilaksanakan tahun ini... manakala bab modeling aku skank ngah usahakan utk turunkan badan aku... ingat tahun ni berazam utk g gym and fitkan badan aku... yelah 30 kan hahahhah... Dan untuk photography kawen lak... aku dah stop dan aku akan kembali pada bulan April nanti... ttg kerjasama ngan Kedai Andaman... aku dah takmo lagi memandangkan susah ikut kepala Mak Andam je... so aku lebeh suka freelance sendirian... dah la semalam komplen macam2 pengantin pun tak cam tu.. sengalz plak....

Next projek aku akan kembali dalam dunia tari... stanby budak2 baru aku untuk 2011 ni... bulan 3 dah show da... bes2 belum apa2 dah dpt undangan show...

Tiada ulasan: