Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

17 Ogos 2010

My Protege Goin To Star Person after this....


Sekalung tahniah kepada Opek (sengaja aku guna nama kampung dia) sebab berjaya meraih ke final round dalam pertandingan pemilihan watak dalam video klip Pagi Band. Penyertaan dari minggu lepas bersaing dengan ramai orang termasuk la aku sendiri yang bersaing dengan dia...namun tersungkur di sekerat jalan.... kecewa ? hurmmm tolak ketepi... bangga adalah sebab Opek adalah hasil didikan aku sendiri dalam bidang modelling dan photoshoot... namun apa yang aku harapkan jika dia yang layak menang untuk ni... satu pesanan aku ... jangan lupa diri... siapa diri sendiri, asal usul dan kawan-kawan yang berjaya menaikkan dirinya... walaubagaimanapun gudluck for him atas usaha dan ketabahan dia untuk menjadikannya anak seni yang disegani.... namun ada banyak lagi pembelajaran yang harus aku ingatkan dan ajari ... insyallah ada masa aku ajar lagi apa yang ilmu dan pengalaman aku sebelum ni...

Tiada ulasan: