Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

09 Ogos 2010

Hidup Tak Semestinya Indah

Malam tadi malam yang sangat down... ngan hubungan aku dengannya. Aku bukan mengharapkan apa-apa juz hanya perhatian dia terhadap aku... maybe aku perlukan perhatian... dari sudut positivenya sekurang-kurangnya dia tahu perkembangan aku... ni aku sakit pun dia tak taw, walhal aku dah beritahu dia tp seolah-olah endah tak endah je... jangan nak berlagak perlu untuk mencover dirinya itu... tp kena juga amik berat orang yang disayangi.... aku kan sini hanya tanggung diri sendiri je walaubagaimanapun jika hal ini berterusan juga lambat laun aku kena tinggalkan dia juga memandangkan dari aku menyeksa aku sendiri biarlah aku meneruskan kehidupan aku yang seterusnya.

Walaupun kini aku mengharungi kemuraman dalam hubungan buat sementara waktu ini aku mahu menumpukan perhatian aku terhadap kerjaya aku sebagai cikgu, photographer dan study aku yang akan berakhir hujung tahun ni...Doakan aku berjaya k....

1 ulasan:

incik mumu berkata...

u still got friends what.. me for example.. the crazy and so goodlooking-cute friend.. keh keh keh.. no prob lah.. doaku supaya dirimu berjaya hendaknya.. macam bahasa surat plak.. hahahaha.. ape pon.. chaiyookkkk2!! keh keh keh..