Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 Jun 2010

Perancangan Cuti 2 minggu nie....

Macam dah lama plak tak update blog. walhal baru minggu lepas... maybe kesibukkan membuatkan aku alpa sementara... Cuti sekolah dah beberapa hari berlaku... dalam erti lain aku tak bercuti still bz dengan perkara lain selain dari kor business aku sendiri... 3 hari awal ni dr Isnin dan Rabu aku kena bertugas di sekolah. Maklumla GPK kena bertugas dulu baru boleh bertugas... takda apa yang membosankan kerna dalam pada masa yang sama aku bz ngan keja lain g..... Hari ni PTK taw kat sekolah teknik PD... Wish me LUck K.... sambil tu nak antar baju batik nak ditempah sempena Hari Guru Peringkat Negeri nanti.... kan i akan perform kat MPS... dijangka lebih kurang 13,000 guru akan berhimpun pada malam tuh. Yang besnye.... aku perform sebagai lead solo lelaki untuk salah satu lagu akan dipersembahkan.... siap ada rakaman studio lagi....ngengenge...peluang aku yang nantikan walaupun susah payah mempertahankan kedudukan aku hehehhehehe.....


Tahniah pada sahabat aku Ridwan sebab telah mengikatkan tali pertunangan dengan Anie Abu Bakar... kawan satu sekolah dia masa di Puchong dulu. Dengan ada reunion sekolah mereka akhirnya jodoh meka diketemukan.... Alhamdulillah ... aku tumpang gembira dan menyokong penuh keputusan murni dibuatnya. 10.10.2010 adalah tarikh nikah dan persandingan akan dibuat dan tak bukan aku jadi photographer mmg tak sah.... hehehhehe.... siap dah tempat hotel untuk aku lagi hehehehehe....


Minggu lepas aku dah buat photoshoot untuk kawan aku si Sham Sempoi... saja aku nak buat untuk dia memandangkan dia tak pernah ada pic shoot yang terbaik aku lihat....so apa kata aku shoot dia pada malam tu di Putrajaya.... Kebetulan pula malam tu aku kena ajar si Sham bagaimana mengambil pic photoshoot ngan berkesan.... kalu ada kabur tu maafkan dia sebab dia baru nak belajar bermain kamera SDLR dan pose....hahahaahaha....


Dalam minggu depan pula aku akan balik ke KAMPUNG kat mana lagi...utara la...hehehhe....kebtulan ada majlis perkahwinan sepupu aku yang sebaya ngan aku.... so aku kena balik uruskan outing pakaian dia dan photographer untuk dia.... sebelum tu aku akan singgah kat seberang prai ke rumah member aku di Politeknik Kulim dan Penang untuk amik photoshoot salah sorang member aku kat sana..... dan aku juga akan diphotoshoot pada mggu depan oleh Pakwe sempena Pencarian Icon anjuran Pakwe...

Tiada ulasan: