Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

18 Jun 2010

Hari Keempat : Welcome Seberang Prai

Hari Keempat aku berangkat ke Seberang Prai bersama Rofeq yang akan membantu aku dalam photographer perkahwinan sepupu aku di Bandar Bahru nanti.... sementara menunggu masa kenduri aku dan rofeq menghabiskan masa di Penang ... menikmati percutian sepanjang minggu ni.... aku sempat gak lepak ngan Shukry Ramli dan menikmati makan malam di Restoren Laut berdekatan dengan Queensbay. Huhuhu Bes.....

Orang kata makanan kat Penang memang bes2.... sampai aku pun sanggup ke tempat makan tu dua kali pasal nasi ayam sempoi dia memang sempoi abis.... huhuhu tanpa memikirkan berat badan aku dah naik ngengengenge.... saat tu la aku wat keputusan untuk menarik diri untuk pertandingan icon oleh Pakwe... bukan pasal aku demand mcm2 tp bagi orang muda cam Rofeq naik ..... aku ni suka belakang tabir je....

Tiada ulasan: