Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

07 Mei 2010

Panas Menggila di SKJB hehehehhe

Hot News today ! Program Pertandingan Mengarang 95% baik punye berjaya .... tp 100% hot story di sebalik program ni.... Cikgu GSTT quit dr ngajar sebab kena tegur dek cikgu sekolah aku .... selamat takda adegan tarik rambut....

- statement dalam FB aku.... dengan terbuka aku menceritakan detik cemas saat persediaan Pertandingan mengarang pada pagi tu.... atas ketidak profesional Pn Zuliza dan tidak dapat menerima teguran Kak Asmah.... akhirnya dia memberhentikan dirinya dari menjadi guru sandaran di sekolah aku.... heran gak aku pada mulanya ... ingat kes apa rupanya tak dpt terima teguran Kak Asmah pasal cuti 2 hari tak beritahu pada pihak pentadbir.... aku pun mula2 buat tak taw tp kaget bila Kak Asmah menggila mcm naik isim plak.... sapa yang tak kenal ngan Kak Asmah mmg takutla.... sebab mulut mmg puake tp dalam puake ada gak hati dalam taman heheheh.... biasalah orang Muar Melaka ni.... mulut mmg tak bertapis.... orang camni bagus la bg kiteorg yang kebal ni.... mmg suka berterus terang tp kalu orang tak biasa camni mmg menangis tak berlagu.... lalu Zuliza pun call suaminya dan berjumpa ustaz (GPK1) lalu membwa diri dengan linangan airmata,,,, KEJAM rasanya bila lihat situasi sebenar... dalam hal ni aku tak backup sapa2 tp kalu lihat pada puncanya salah Zuliza la tidak memberitahu pihak sekolah dia tidak dpt dtg ke sekolah sehinggakan ramai cikgu terpaksa reliefkan kelas dia... hari ni baru aku terfikir rupanya Kak Asmah dah memberhenti salah seorang GSST sekolah aku semlm.... mmg guna kuasa Gaban mana ntah..... GB pun tak camtu .... hehehhehe....

Menyelit jap : Tahniah dan setinggi penghargaan pada semua guru yang membantu dalam pengelolaan Pertandingan Mengarang Peringkat Daerah 2010 Daerah Port Dickson...thanks uolls....

Tiada ulasan: