Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

08 Mei 2010

Amali Fizik UKM: Last Amali







Last amali kat UKM hari ni... so macam-macam perangai yang aku lihat pada saat akhir nak abis belajar nie.. heran gak aku yelah maybe pasni takda lagi g amali kat mana2 universiti lagi. tambahan aku akan menempuh sem terakhir. Huhuhu.... hari ni banyak report kena wat tambahan report kena hantar sebelum 17 / 5 nie.... Hari ni kesian lak pula demostrater kena menahan perangai nakal kite orang... pelik kan sebab selalu bebudak wat perangai ini pula cikgu plak suka bising2... itulah perangai kelas kitaorang dr dulu lagi sentiasa riuh dan gempak.... especially kak Soleha dan Kak Arafah lak..... yang besnya aku ingat aku orang paling lambat datang tp rupanye aku orang lelaki paling awal plak dtg.....huhuhuhuhu.... anyway sok kena gak attend makmal sebab amik kedatangan yang wajib walaupun ramai yang dah siap awal hehehhehe.....

Tiada ulasan: