Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

24 Mac 2010

Maafkan aku... aku terpaksa menolak sementara ini...

Mengapa aku terpaksa


1) Diriku seperti tidak merelakan hubungan ini walaupun aku sudah cuba untuk memahami dirinya... tetapi memang tak dapat.

2) Aku berharap dapat memiliki seseorang yang matang dari segi pemikiran, open minded, kontra dengan sikap agar aku dapat memiliki seseorang yang berbeza dengan sikap aku...

3)Aku memerlukan bimbingan sebab ilmu aku tidak cukup untuk membimbing dia....agama

4) Aku masih mencari bakal isteri aku yang sama ngan karier aku dan dapat memahami karier aku... walaupun dia sedar siapa aku yang sebenar... sekurang-kurangnya dia tahu siapa aku.

5)Memandangkan final year study aku memang tak dapat nak berikan tumpuan kalu ada relationship macam ni....

6)Lebih suka melihat seseorang itu ayu dan cantik bertudung dan pandai menjaga diri....

7) Aku nak kawen atas kerelaan sendiri bukan atas orang lain.... plz...cukupla karier hidup aku ditentukan dan biarlah pilihan kawen atas daya usaha sendiri...

Tiada ulasan: