Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

31 Mac 2010

Jadual Kerja semakin pack!!! I Need Space to Breathe...

Well minggu ni memang penat bercampur baur dengan ngantuknya... apa taknya kini tiap-tiap hari balik jam 430 petang memandangkan memenuhi mesyuarat / taklimat / LDP dan pelbagai aktiviti yang mencuri jadual aku di waktu petang.... Sampai kan minggu ni aku tak dapat ambil masa untuk membuat latihan tarian penari aku Sari Tari dan penari aku STPD di PD...


Hari ni baru orang tu pandang hasil usaha aku dalam makmal sains... amik ko!

Ginila rupa aku bila aku menjadi seorang askar...menghabiskan bosan aku dengan bermain application iphone aku...hehehehehe

Draf Pola Lantai Step Asli dah siap akhirnya...

Dahla juga menahan karenah my bos yang cerewet dan macam tahu apa yang di buat oleh kami dalam tugasan masing-masing. Teringat kata Kak Noorul " Ketua harus diturut perintah walaupun dia bukanla dalam golongan yang berkualiti" dalam topik Soft SKills LDP di bilik gerakan tadi... itu la yang aku dengar , yang lebihnya aku memerah otak membuat draf pola lantai tari untuk penari kite esok...... kusyuk lak sampai tak terasa LDP tu lama....

Tiada ulasan: