Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

06 Januari 2010

Who Cares...


(SOme of people thinks im too choosy... but when im thinking i can get more better than before...)
Berkenaan pilihan aku mengenai jodoh aku yang kini hebat diperbincangkan oleh my families, anyway aku rasa aku dah jumpa pilihan aku walaupun orang len boleh kata tu adalah pilihan famili juga.... walaubagaimanapun bukan mudah nak buat my dad and mom like very much terhadap pilihan kite... kini aku berdoa jika inilah orang , maka tunjukkanla bahawa hubungan kami lebih daripada kenalan semasa kecil...

2 ulasan:

Mr. tercabut berkata...

sabar la dit.. masalah kawin nie.. family mana yg tak risau... dan sampai bila kita nak cakap... tak der jodoh lagi.. mm.. kekadang kita tak der pilihan.....

Adit Iezwan berkata...

tp sy rasa sy suka la kt dia huhuhu