Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

22 Disember 2009

Menjelang Christmas...



Tahun ni tahun kedua aku nda balik ke Kuching for Christmas... walaupun bukan perayaan wajib aku celebrate namun sedikit sebanyak aku ingat juga my lovely grandma and segala kazen mazen aku di sekitar Kuching, Kelantan n Senawang... mereka je yang rapat ngan aku berbanding famili belah papa.... maybe sebab aku selesa sangat ngan mereka... walaupun berlainan agama dan budaya.... aku gak berbangga juga memandangkan my famili kawen campur so macam2 perayaan disambut sekali... cuma setengah masyarakat yang tak faham macam tempat kerja aku tuh je yang rasakan diriku pelik....arghhh persetankan mereka... apa yang mereka tahu .... its nothing... berjalan-jalan dengan buddy aku yang dah lama tak kuar sama dan member aku yang len di sekitar Kuala Luumpur sudah cukup menggambarkan suasana Chrsitmas tahun ni meriah...apa taknye siap salji turun lagi di Pavilion.... siap amik gambar g kami berempat....huhuhu...

Tiada ulasan: