Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

13 Oktober 2009

Provokasi Sekolah


Ketidakpuasan tindakan kepala sekolah menyebabkan aku semakin bosan untuk hidup di sekolah aku skank... Bayangkan diri dilanda masalah atas orang lain... tetapi diri dipersalahkan manakala orang yang terlibat tiada diberi tindakan apa-apa... gila apa... tu bukan sifat yang boleh aku terima.. maafkan aku jika ni bisa memalukan ketua jabatan aku sendiri dan org kanannya ... bukan untuk mengaibkan tetapi sekadar berkongsi cerita senario lakonan di sekolah aku ni... mengapa sampai kini aku memang tak respect dengan mereka kerana mereka sendiri tidak tahu menilai mana yang benar dan salah malah tindakan yang diambil memang di luar jangkaan dan tidak rasional... atau sekadar menjaga diri sendiri sahaja... anak-anak buah dipersalahkan ... ini lah sikap provoke yang aku lalui sepanjang aku berada di sekolah aku ni... sampai ada masanya aku down giler pasal tegurannya memang betul teguran itu tetapi caranya bagai menusuk ke dalam jantung aku... sampai aku mengatakan aku mulai membenci profession perguruan memandangkan contoh orang di sekeliling mulai menampakkan wajah mereka yang sebenar di sebalik topeng kebaikkan yang mereka tonjolkan.... sedeh kan ... bagaimana aku dapat bekerja dengan cara hidup mereka begini dan kini aku bertambah meluat jika aku melihat mereka... aku citekan bukan kena pada aku tp pada teman-teman aku yang len itu yang membuat aku tak puas hati...

Tiada ulasan: