Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

29 Jun 2009

Menghilang kerinduan aku, mel dan chaz ...maraton cinema d PAvilioN StarHills




Cite jam 540ptg ni memang bes tapi kena tahan ngan aksi yang meloyakan dan sound effect yang buat jantung nak tercabut je.... tp tak berjaya membuat aku lupa seketika ttg A.

* * * * *

Filem yang memang dinanti-nanti sejak millinea dulu wakakaka... GempaQ, mantap, Bes giler....memang patutla 2 3 hari cinema always full untuk menonton filem orang yang membesar 80an ini... Tabik spring pada Michael Bay atas garapan cerita yang menarik dan merungkai sejarah asal Transformers sejak millenia di muka bumi ini.. Aku nak komen cite kat sini rasanye lebeh elok tonton cerita ni sendiri... sebab bila dah tahu sikit-sikit kurang lemak manisnya... tak terkata...rasa nak tengok lagi... Aku terlupa jap pasal aku dan A ni bila tgk cerita ni dengan Mel, Chaz dan Josie...

* * * * * + * opps terlebey suda...

2 ulasan:

Insan Hina berkata...

nmpknye org yg hina ni dah tak layak nak spent time bersama abg n the geng lagi..ape2 pun,jage diri baik2 yer!! jgn lupe mkn ubat kalo sakit nnt!!hati2 dirve!!org doakan yg terbaik utk abg!!trime kasih abg for everything... =)

afzanqairien berkata...

citer DMTH memang kena tahan... sampai terlompat2 tengok... torkojut... malu.... apa pown citer tu best...