Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

19 Mei 2009

Lama menyepi...merehatkan diri dari dunia seni sementara...

Anyway salam bertemu kembali kepada semua warga blog yang mengunjungi blog aku ni...agak lama gak aku tak mengupdate blog aku dengan cerita harian aku disini... selama ni aku berehat sementara dari dunia teknologi dan dunia seni memandangkan diri sendiri memerlukan rehat yang cukup.... walaubagaimana keja aku sebagai pendidik tetap berjalan dengan lancar dan baik.... Tak lambat aku mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua warga pendidik seangkatan dengan aku ni... anyway perkembangan terbaru tentang aku ... sekolah semalam menyambut Hari Guru Peringkat Sekolah yang besnya kita orang tak anjurkan tetapi pihak PIBG yang sibuk menguruskan sambutan peringkat sekolah ni....Tahniah pada pasukan PIBG kerna menyediakan majlis sambutan dengan meriah...walaupun kaki aku skank injured pasal men futsall pagi semalam , aku berjaya menyapu bersih ke semua kategori pertandingan semalam... Thanks sebab menganugerahkan ANUGERAH KHAS TOKOH GURU 2009. Terharu sangat sebab dihargai selama 4 tahun aku berkhidmat di sekolah tu.... waaaaa besnya.....walaupun aku ni berperangai gila-gila kat sekolah hahahhaha....

Selain tu.... sekolah aku dipilih untuk menguruskan bahagian sambutan dan persembahan dalam Pertandingan Rekoder Essemble Kebangsaan... motif sekolah aku terpilih....dan mahukan tarian aku dipersembahkan pada masa tu.... yang heran gak sebab yang menang takda wat persembahan macam tu.....dat mean we allz still da bes in N9....chaiyuk SKJB. Cite tentang kontoversi SMKLUKUT plak tak berjaya memenangi apa-apa dalam pertandingan di Pesta Muzik Negeri hari tu.... tu la akibat sabotaj SMK Tinggi PD exspecially Pn K....

Anyway hari ni aku.... bercuti kat rumah memandangkan ankle aku tercedera semalam masa men futsall.... bengkak plak... so that why aku leh sibuk mengupdate blog pada hari ni.

Tiada ulasan: