Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

06 Mei 2009

Cedeh tapi berbaloi becoz we all out and makes perfect...

Alhamdulillah segalanya berakhir Pesta Muzik Peringkat Negeri pada hari ni... memandangkan tamatnya sudah keja keras aku terhadap bidang kedua aku dalam penggal ni iaitu tarian.... Sekolah aku hanya mendapat tempat ke 4 dari 8 buah sekolah pada tahun ni.... cedeh memang cedeh namun aku berasa syukur dan tabah sebab itu adalah rezeki masing-masing... oleh tu...dengan ni aku wat keputusan nak merehatkan diri aku dari seni tari... bukan merajuk its juz merehatkan badan aku... skank aku nak tumpukan kerjaya aku dan persiapan perkahwinan adik aku nanti.....at least we are still da best state kan....hahahhaha.... kami masih yang terbaik......

1 ulasan:

bdk kota seriemas berkata...

it's ok..it's alright!!!
Jimah baru Fight!! Fight!! Fight!!

hehe..

ape2 pun org ttp bangga dgn abg!
muahh