Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

29 Ogos 2008

Program Aku Yang Terakhir Sebelum Puasa Bermula "Fesyen Merdeka"

Wah penat aku berbalas dengan kepuasan hati setelah aku menutup bulan ni dengan aktiviti aku dan menyambut kedatangan bulan puase ni... Segala-galanya aku siapkan hari ni dengan pantas memandangkan sebelum ni pun aku dan buat cuma perbaiki apa yang kurang je... Seronok melihat anak-anak aku menyarungkan pakaian mereka yang berwarna warni.... yang melambangkan rakyat Malaysia... Malam ni laks giliran aku pula berfesyen... hahaha... nak jumpa kengkawan... lama tak bertemu... Selamat Menyambut Kemerdekaan Negara Kita Malaysia...ke 51... hayatila nilai-nilai patriotik yang ada di sebuah negara yang tercinta ni...


Adik Nisrina Johan Tahap 1 dan Adik Azmatul Aufa Johan Tahap 2

Tiada ulasan: