Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

12 Disember 2007

Malangkan nasib aku huhuhu....

Kenapa aku katakan begini... dua hari sebelum aku balik dari KL... macam2 perkara yang berlaku dalam diri aku...dahla aku frust ngan seseorang kemudian... merana hingga tak keruan... Indra dan Lan pun binggung tengok keadaan aku sebegitu... Anyway kami sepakat nak bergembira di LaQueen that nite.... Aku drive ke sana .. sementara tu aku dan indra pickup lan yang baru datang dari Kedah.... balik nak jumpa lover la tuh... atas alasan ada interview... suasana jem memang satu keadaan biasa di KL kalu di Kuching memang tak dapat terima hakikat... lepas pick up Lan , we going to Pavilion, somebody want to meet Indra... admire dia la tuh... sementara tu aku dan Lan lepak kat 7 eleven sambil cari benda makan... Jam 12 lebih baru kami masuk ke dalam LaQueen... cadang nak menari puas2 la malam tu... then tengah menari tetiba plak terserempak ngan kim.... oh my god ... nape dia jadi cam tu...jauh berubah.... sepanjang malam aku tak dapat menari walaupun aku ni jurulatih tarian negeri macamana pun tp bila masalah dah datang memang tak boleh buat apa2. aku mengajak kim menari sama tapi respon macam hambar je... so memang dia bermasalah... masalahnya dengan aku ni.... aku pun tak bleh cite banyak sgt tentang masalah kami dua... tetapi benda di selesaikan dengan segera apabila kami berdua masing-masing setuju untuk berubah demi masa depan kami....

Then dalam nak balik ke kereta jam 300 pagi... masalah lain lak timbul apabila kunci kereta kesayangan aku hilang.... Puas aku mencari sampai dalam kelab pun aku cari dengan bantuan bozer dalam kelab tu... akhirnya takda juga ditemui.... sampai aku balik ke kereta .... aku indra dan lan terduduk memikirkan masalah yang dihadapi.... ntah macamana lan terjumpa kunci keta aku di bawah keta aku tu.... aku menangis la memikirkan hal macam nak mati ni bertambah dengan masalah yang aku hadapi... puas lan dan indra pujuk sehingga indra yang drive ke shah alam nak amik moto lan.... aku kena lecturer gak ngan indra... aku ingat pesan indra tu.....
aku sampai di rumah aku jam 700 pagi dan aku terus memecut kereta ku ke sekolah untuk siapkan penari aku lak... memandangkan pagi tu Menteri Besar NS datang ke kampung sekolah aku tu... wah penat bukan main hinggakan aku tak fikir untuk tidur pun...sebaik saja abis aku terus bergegas ke umah , prepare semua barang nak bawa balik ke kuching dan basuh keta serta balik umah usu jap untuk minta tolong hantar aku ke airpot LCCT... then aku melepaskan penat sementara menunggu flight ke Kuching pada jam 7.40 malam....huhuhuhu

Tiada ulasan: