Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

02 Disember 2007

Aku Gila Shopping.... Arghhhh..

Semalam aku bershopping skan memandangkan aku dah nak balik ke Srawak sabtu ni. Jam 2.30 ptg aku parking keta kat nilai then naik komuter ke KL Sentral... Sampai sana kena tunggu Indra dan Lan dari Shah Alam... sejam lebih aku tunggu sambil lepak dan cuci mata kat sekitar KL Sentral... mujur ada majalah GLAM edisi lelaki ditanganku untuk dibaca... kalu tidak dah tentu borink giler. Lan berapa kali mintak maaf kat aku sebab dia menyebabkan lewat... Tapi tak pala... sebab dia cute...malas nak marah ... hehehe marah la org lain nanti... So kami g Sungai wang then... kami jalan kaki pula ke Pavillion ... syurga membeli belah... banyak butik yang terkenal di sana... sebab tu ia menjadi perkara utama saya ke sana... nak beli baju terutamanya jenama feveret ku TOPMAN then skank aku pun dah jatuh cinta lak ngan ZaRA ... design bajunya amat menarik...dekat RM1xxx lebih gak abis beli baju kat sana... then dekat jam 10 terjumpala restoren laksa...maka terjumpa lak menu laksa sarawak.... lalu aku orderla... yelah dah lama tak makan... tp kuahnya hitam sangat... patutnya oren kemerahan... nak org swak juga kena wat baru sedap... Lan dan Indra g beli Dr Donut...sementara tu aku lepak dalam restoren...... Kat sini i masukkan pic sepanjang i shopping...

Tiada ulasan: