Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

06 September 2011

Hari Raya tahun ni ala kadar je ...

Tahun ni beraya di kampung halaman aku di Kuching Sarawak . Walaupun beraya di Sarawak sangat meriah namun tahun ni rasanya tk meriah sangat pun memandangkan persiapan tahun ini juz ala kadar dan tidakla membazir sangat .... juz spend wit my lovely famili. Beraya ngan kengkawan hurmmm tahun ni semua kengkawan aku ada agenda sendiri ngan famili masing-masing .... orang sibuk beraya tp meka sefamili sibuk bercuti bersama keluarga tersayang. Mungkin ini la cara meka menghabiskan masa bersama keluarga memandangkan hari lain meka tk dapat spend lebey bersama famili meka... my bes fren Reza goin to Sandakan bercuti disana with his famili, ada sesetengah kawan aku lak g Langkawi and paling jauh pun Melbourne Australia ... 

My lovely dad and my mom...

Tahun ni layan anak buah kesayangan aku ni... Azuan Zainuldin


Yang pasti tahun ni my mom suh aku touchup muka dia tahun ni hehehehe

Apa pun aku sangat berpuas hati tahun sebb aku kerap pulang ke kampung ... bab kata kawan aku selagi ibu bapa masih sehat ni banyakkanlah masa bersama mereka ...takut bila tiba masanya nanti kite akan menyesal dan hanya tinggal sesalan .... CINTA hurmmm janganla nk kata ... tahun ni masih beraya as a single man ... hahahaha susahkan nk dapat yang betul-betul sayangkan kita .... selama ni dapat yang hanya mencari kesempatan sahaja dan bermasalah ... kadang kala aku berfikir aku dah malas nak bercinta lagi sebenarnya memandangkan kekecewaan je yang datang menjengah hidup aku ... single lagi baik ... banyak keja dan aktiviti yang aku kena fikirkan utk masa depan aku sendiri ...

Tiada ulasan: