Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

11 Februari 2010

Pertandingan Catur Peringkat Daerah






Hari ni buat pertama kali aku menghantar pasukan sekolah untuk pertandingan catur... sebelum ni sekolah aku memang tak pernah so tahun ni aku memulakan aktiviti pertandingan koku yang pertama untuk tahun ni.... Seramai 6 orang murid aku yang terpilih setelah beberapa pertandingan dalaman dibuat bagi pemilihan mereka.... walau tidak mendapat apa2 tempat untuk tahun ni... aku kira bersyukur kerna buat pertama kalinya mereka didedahkan dengan pertandingan... setelah aku meneliti semula didapati bahawa sekolah mampu untuk mendapatkan tempat dalam pemilihan negeri pada tahun depan setelah beberapa pendedahan yang telah aku temui dan akan diaplikasikan dalam latihan pelapis-pelapis yang ada.

1 ulasan:

Mohamad Hj Yawmon berkata...

comel murid2 cikgu ya? =D