Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

11 November 2008

Kursus Hakim Tarian....Festival Kesenian Kanak-kanak ... dan Majlis Anugerah Ko-kurikulum

Kursus Hakim Tarian (6-8 Nov 2008)
Bertempat di Glory Beach resort aku berkursus berkenaan pemarkahan pertandingan tarian yang selalu di adakan setiap tahun di sekolah rendah dan menengah. Beberapa orang yang aku kenal spt kak k, kak yati, kak zana, pyan dan don... semuanya pakar dalam tarian berbanding aku yang masih mentah ni... anyway pada mulanya segan gak bila berkursus dengan otai2 ni... tp akhirnya aku dapat juga menyesuaikan diri dan berkongsi pendapat dalam bidang tarian ni... seronok gak kursus ala2 g holiday je... sebab tak banyak aktiviti yang dibuat.... mcm g bercuti je...

Festival Kesenian Kanak-kanak - KEKKWa ( 8 - 9 Nov 2008)
Mulanya aku nak balik ke rumah bila abis kursus tapi tetiba lak adik angkat bg mesej yang dia ada di Telok Kemang. Kebetulan Pyan pun ada wat show bbudak dia kat sana... so aku ikut je dgn diikuti oleh sham.... Sambil2 tu aku bantu gak bebudak pyan siapkan pakaian mereka dan merakam tarian dorang...... Keesokkan harinya aku g Taman Budaya kesinambungan mereka semalam .... kesemua yang terlibat adalah sekolah yang berdaftar di bawah Kekkwa... mmm nampaknya aku kena mohon dari sekarang agar dapat join dengan mereka... Aku bawa meer, mirul dan fiqah g tgk konsert kebudayaan tu.... agar mereka dapat pengalaman melihat tarian secara live.



Majlis Anugerah Kokurikulum (10 Nov 2008)
Dari jam 8 - 6 petang memang memenatkan tp hasilnya cukup baik dalam persembahan kumpulan sari tari aku ni. Raptai dalam kepanasan sebab air cond tak buka... kemudian persiapan yang kelam kabut namun dapat ditutup dengan persembahan yang menarik dan memberangsangkan ... aku boleh katakan inilah persembahan yang terbaik kumpulan sari tari pernah buat.

Tiada ulasan: