Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 November 2008

2 hari perah otak memikirkan step untuk show di Glory nanti

Sakit, panas, penat, seliuh, senak, tension, suka, duka, nangis, marah.... tu la yang ada pada aku dan 10 orang penari Sari Tari aku.... memang mencabar betul lagu Tari Tualang 3 versi Siti ni.... alhamdulillah 2 hari je dah siap berbandingkan ngan tarian Yaladan tempoh hari.... Kali ni lebih mengancam step dia siap angkat mengangkat, guling mengguling, kelincahan yang maksimum, kesopanan yang tak dijaga ... semua nya kerana zapin dan inang kotemporari... 2 hari ni aku mengajar mereka tanpa fikirkan penat dan tenaga aku... aku perahkan semua untuk buktikan we are da bes in N9... 2 ni juga betapa garangnya aku mengajar sampai terdiam dan menangis la atas kelancangan mulut aku bila bab mengajar ni... tu la main-main g. Anyway tahniah pada Mer, Mirul, Arash, Lanz, Aziq, Len, Aufa, Fiqa, Yaya dan Wani sebab meka begitu profesional ...sore aku pun dah mulai hilang plaks....tension aku cakap kena kuat....sampai bos kata aku marah dia laks
padahal aku cakap je...

Tiada ulasan: