Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

30 November 2008

Aktiviti Lelucon Selepas Balik Dari Deballz Studio

Lepas abis perbincangan di Studio Deballz, kami bertiga jejalan kat area BB memandangkan balik umah pun takda apa pun nak wat. Sambil tu g serve bebarang yang aku nak beli. Anyway, aku tak beli apa pun juz beli mp3 player plug untuk keta aku je.. dan cd kosong untuk burn lagu-lagu tradisional atas permintaan member kat SK Long Jeeh, Baram Miri.
Selesai apa nak dibeli, aku, tun dan amy terus window shopping kat Berjaya Times Square. Saja lepak sambil tengok kalu ada barang yang berkenan. Ni la pic yang sempat kami ambik... lawak gak...tak keja budak2 ni kan.


Aina ajak join ujibakat One In Million....aku kena fikir dulu
Then, pihak Deballz antar nama aku untuk ujibakat iklan KFC...mmm..

Tiada ulasan: