Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

23 November 2008

Aku bersyukur atas usaha aku selama ni... walaupun telinga aku selama ni memekakkan saja apa orang nak kata... hasilnya...adalah membanggakan....


Alhamdulillah ke hadrat Illahi atas kurnianNya dalam sihat tubuh badan aku dalam meneruskan impian dan matlamat dalam membentuk sebuah dance group yang berjaya. Bukan sahaja kumpulan tari aku malah keja aku dalam sekolah juga aku amat berterima kasih atas semua sokongan rerakan aku walaupun ada tikanya mereka tak puas hati dengan aku mengenai jadual aku yang sememangnya padat ngan aktiviti part time aku... susah nak jumpa aku. Dan kesian juga ngan kak syazlin dari Deballz yelah aku ni asyik tunda je photoshoot...takut dan malu gak bila nak jumpa dia nanti.... yelah asyik bzzzzzzzz je memanjang. Hurmm....


Anyway aku rasa puas hati apa yang dicapai sudah dihajati tinggal nak capai yang tertinggi tu belum g.... insyallah next year boleh usaha g.... Hajat nak lawan peringkat international sudah tercapai semasa pertandingan tarian di Johor International Jamboree.... walaupun kebangsaan belum aku kecapi tetiba melangkaui ke peringkat lebih lagi...alhamdulillah...


tetiba laks hujung tahun ni banyak anugerah lak.... yang paling tak tahan tu dari kelab guru Guru Paling Glamor 2008...ahaks...

Tiada ulasan: