Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

11 Disember 2010

Welcome to New World.... Acting

Alhamdulillah casting pagi semalam berjalan dengan lancar... berbekalkan pengalaman aku sebagai pelakon teater 9 tahun yang lepas... aku melalui sesi casting dengan mudah... skank aku sudah menjadi pelakon di bawah Jebat Talent Entertainment ... sebagai permulaan aku akan bermula sebagai extra sebagai langkah pembelajaran awal... Aku sangat bersyukur kerana di beri peluang untuk menambahkan pengalaman aku dan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan aku yang sentiasa mendoakan dan memberikan sokongan pada aku selama ini....


Isnin ini bermula shooting pertama aku... Lapan Jam ... sebagai extra... kemudian jika rezeki aku ada kemungkinan besar akan muncul dalam Awan Dania , video klip dan akan terlibat dalam AJL akan datang.... doa-doakan la yea....

Tiada ulasan: