Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

16 Disember 2010

Coretan memori aku dengannya

"Hidup hanya satu saja yang boleh mengubah hidup awak.... usaha , usaha dan usaha jika ingin mengubah keadaan famili awak. Pelajaran la yang no satu dalam hidup ni. tanpa pelajaran hidup kite tidak berubah... buktikan pada orang kampung awak, bhw awak bukan selemah dan senang dipijak sesuka hati .... dah jgn nangis.... abg ttp disisi dan menyokong hidup xxx spjg kite bersama...."


teringat kata2 dan situasi memilukan yang menyaksikan betapa berat kasih syg aku pada my bff aku dahulu dalam perjalanan pulang dr ipoh ... dengan keadaan hujan lebat pada tika itu.... mengiringi kesedehan dia....dan menyapu airmata di pipinya.... masa itula.. aku dah nekad untuk menjaga dirinya walaupun apa jua yang akan berlaku.... dialah satu-satunya nyawa aku yang harus aku jaga... itula niat aku pasang dalam hati aku semasa situasi itu sedang berlaku....

Tiada ulasan: