Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

07 Februari 2008

Worried about my sis...

2 hari ini aku masih memikirkan masalah adik dengan famili ku memandangkan dia banyak memberikan masalah dalam famili...aku pun tak tahu nak wat camna... tambahan aku sedeh sangat akan perihal adikku....sampai bila ia harus jadi begini... fikiran ku buntu memikirkan masalah ini.....skank aku hanya memastikan adik aku tidak membuat perkara yang melampau je....Aku sentiasa berdoa agar adik aku berubah untuk dirinya.... untuk kebaikkan dia sendiri dan keluarga kami... memandangkan dia adalah satu-satunya adik perempuan ku... Harapanku moga hati dia terbuka dan meminta maaf pada my mom dan mu dad....hopefull

"Ya Allah, bukakanlah hati adikku ini agar ia menerima cahaya petunjuk atas kesalahan yang telah dia lakukan, ampunilah dirinya agar dia diletakkan dalam golongan muslim yang solehah...Amin"

Tiada ulasan: