Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 Februari 2008

Kisah aku...Kim, Ajeb dan Pyan...


2 hari aku berada di Kay Ell menghayati hujung minggu yang penuh bermakna…Bermakna sebab apa….huhuhuhu…. pertama aku dapat selesaikan masalah aku dengan Kim…segala yang terkusut aku leraikan pada masa tu…kini aku sudah bebas….aku pun dah semakin kurang perasaan dengannya tambahan aku sudah menganggap dirinya sebagai adik aku je….kedua masa malam minggu tu aku berjumpa dengan Ajeb..nice guys….n so innocent…sayangnya dia dah berpunya dan aku wat keputusan untuk berkawan dengan dia…so cute….huhuhuhu….malam tu aku bermalam dekat rumahnya di Pandan Indah…. Then dalam kebetulan rumah x aku berdekatan kat situ…aku pun sms la dengan dia…dia ajak aku kuar minum then aku cadangkan Ajeb temankan aku malam tuh… teringat aku ngan dia pada masa dulu…argh aku cuba lupakan. Yang ada didepan ku adalah kisah silam aku….keesokkan hari kami bertiga pergi menonton wayang bersama….tgk cite meet the spartan’s….

Tiada ulasan: