Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

18 Julai 2007

Sepetang Membuat Bendera

Memandang bulan kemerdekaan menghampiri kita, pelbagai persediaan dibuat untuk memeriahkan suasana bulan kemerdekaan yang ke 50 ni...mmm JUBLI EmaS... Anyway bangga gak jadi anak Malaysia . Yelah sebuah negara yang Islam yang aman dan makmur di samping mempunyai pelbagai kaum. Itulah teras segala perpaduaan rakyat Malaysia. Petang tadi aku dan cegu-cegu lain bz ngan mengecat bendera untuk di gantung di pagar sekolah nanti. Tambahan tahun ni sekolah kami ada buat bendera yang panjangnya dekat 50 meter gaks... Sempat gak tunjuk skill melukis... apa yang besnya Kak Asmah mengecat mcm nak plaster simen jerks....hehehe .... sempat lawak jadi keja kontrak..... Haaaa lega esok hari cuti sempena Birthday YTB N9 .... Heppy Birthday Tuanku ahakss.... dapatla rehat-rehat sambil g nonton wayang di Terminal One cite Love Is Cinta...selamat aku dah book tadi.... dan sekaligus pelakon Love Is Cinta ada wat promotion cite dorang iaitu Acha n Irwansyah.... Nak tgk rasanya dorang tu...tgkla nanti...Aku masih risau ttg berat badan aku ni ... tiap-tiap kali member jumpa dorang aku kata aku dah gemuk... uuu fobiala kena macam ni... Fie laks aku tgk dia makin kurus...thanks ur pic ya Fie....heheheh...
Perasan tak gambar rumah di bawah ni.... rumah ni betul2 belakang kelas kat sekolah aku... tadi aku terfikir sebab dulu nyaris aku nak tinggal rumah ni... tapi selamat tak diam kat situ g... aku dok umah Zam je sementara rumah sewa aku dapat.... Anyaway bila aku melihat dalam gambar ni....macam seram je rumah tuh memandang tiada orang yang tinggal quarters guru tu... dapat aku gambar kan boleh wat cite seram kat situ...tp memang seram pun.... tgkla pic yang saya amik tu.... seram kan....

Tiada ulasan: