Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

12 Oktober 2009

Going Jalan2 To Melaka after Open House GG

Open house skank ni makin banyak sampai tak tau nak p mana satu... Last2 aku wat keputusan g umah member aku yang rapat kemudian baru g umah jemputan len... malam sebelum nye aku open house kat umah Ustz Ruhaidah pekena nasi dagang... my feveret so malam tu mmg melantak habisan... hanya Ustz Ruhaidah jelah yang mmg sedap masakan Trengganu nye... Then esoknye aku g Melaka kat Selandar umah bes fren aku merangkap PA aku hehehehe.... GG... bertolak jam 3 petang memandangkan aku kena tggu si Wan Besar dan Aliyah... so punyela lama aku menunggu sampai nak tido balik rasanya.... kalu masak kat umah gerenti dah siap... nak je hangin tp selamat la aku ni penyabar... tambahan Azly pun ada so tak dpt nak marah hahahah.... sengalz.... pas open house umah GG... aku, azly, wan besar dan GG plan ke bandar Melaka...Bandar Hilir saja jejalan sambil cuci mata dan wat shoot sepanjang berjalan di Bandar Melaka.... around jam 3 pagi barula aku sampai di rumah di Gadong.... huhuhu... jalan sakan...



Tiada ulasan: