Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

04 Mac 2009

Dua pilihan dalam menentukan kecemerlangan karier aku...

Kegusaran aku rupanya diperhatikan oleh Gnam yang selama ini bijak mengenal pasti apa yang tersirat dalam lubuk jiwa aku ini... thanks la sebab menjadi kaunselor aku pagi tadi... tetiba pula dia mengusul soalan bahawa aku tahan tak dengan komitmen untuk tenaga pengajar tahun 6 tahun ni. Memandangkan dirinya dan orang len melihat aku mempunyai banyak komitmen dalam sekolah ni. Faham jelah aku menumpukan sepenuh perhatian aku dengan kumpulan tari yang betul2 fresh tahun ni... so masa banyak terbuang ke situ...that y aku merasakan aku tsangat tak sesuai untuk mengajar Tahun 6 memandangkan aku banyak komitmen len.... memandangkan aku mempunyai komitmen sebagai guru kanan kokurikulum sedikit sebanyak tugas aku terabai. Bayangkan aku belum siapkan rancangan tahunan dan perancangan strategi tahunan lagi sebab asyik menumpukan tahun 6 aku tu...


Setelah aku berfikir esok hari aku akan berjumpa dengan GB untuk menyatakan perletakan tugas aku dalam mengajar sains dalam Tahun 6. Dalam erti lain aku takmo aku dipersalahkan 100% sebab budak Thn 6 gagal sebab aku tak da masa mengajar mereka. dari tu lebey baik aku mengundurkan diri awal bagi mengelakkan hal ini berlaku. Tambahan jadual belajar aku di OUM semakin hari semakin padat menambahkan beban aku dalam hidup aku dalam Tahun 2009 ni....


Oleh itu, aku wat keputusan bahawa aku akan melepaskan jawatan guru Sains Thn 6 bagi menumpukan tugas aku yang lain.... antaranya:
  1. Sebagai Guru Penolong Kanan Ko-kurikulum...insyallah aku akan datang aku mendapat jawatan hakiki...
  2. Pembelajaran aku d OUM tinggal setahun g yang merupakan tahun kena mantapkan gred dalam setiap semester.
  3. KTB dan setiap aktiviti kokurikulum yg dipertandingkan. tumpuan 100% terhadap pertandingan
  4. Kegiatan Pengakap di peringkat Kebangsaan...

Tiada ulasan: