Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

16 Oktober 2007

Beraya sakan tahun ni 5 hari 4 malam ... 360*

ALHAMDULILLAH selamat pulang ke Gadong setelah 5 hari berhari raya dengan sanak saudara di sebelah utara dan Pahang... Seronok jumpa ngan kazen yang dah lama tak jumpa walaupun jarak sebenarnya dekat je. Hari pertama kami bergerak Bandar Bahru, Kedah lawat Mak Long dan Pak Lang Hassan, dan Tok Jang ... saja melawat melihat perkembangan mereka sempat sembahyang raya n ziarah kubur arwah nenek Chik dan arwah Pak Long Talib aku... Hari Kedua Raya balik ke Arau rumah member abah ... Non n famili . Jumpa balik member lama aku disana... Zul...dah kahwin rupa-rupanya....huhuhuhu dah da anak g tu.....jumpa g ngan Adam yang semakin ensem walupun masa kecil lagi comot bukan main. We all sekuarga sempat shopping kat Padang Besar.... aku hanya beli beg je (beg lagi....) dan selainnya aku belanja beli baju untuk adik pompuan aku... Kemudian petang tu terus balik ke Permatang Pauh rumah Tok Chik... bermalam di sana.... Pagi raya ke empat terus ke Felda Sertih Bentong Pahang...

Banyak cite yang diperolehi daripada saudara mara belah abah aku ni... 26 / 11 ni kena balik Kedah g cz ada kenduri kahwin Falie...kazen aku... mmm nantila aku rancang nak bawa kawan aku temankan aku disana... Dalam beraya ni tujuan abah balik kampung ni adalah untuk mengumpulkan semua salasilah keluarga nenek aku.... memandangkan sejarah nenek aku pernah keluar semasa bulan merdeka hari tu berkenaan sistem pemerintahan diraja Perak... mengungkaikan segala keturunan nenek aku yang sebenarnya...

Percaya tak berat aku dah turun sebanyak 79kg... dari 84kg.... berita menggembirakan.

Tiada ulasan: