Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

10 September 2007

Puas ku menunggu....

Semalam aku menunggu my dad kat KLIA dekat 2 jamla aku nunggu flight dari Jeddah.... lasz2 my mom call my dad delayed balik ke Malaysia 3 hari lagi ... huhu ... puas aku tunggu... Selamat dalam pada masa tu aku nunggu my bes fren... Suffian yang datang ke KL untuk pertandingan sajak n syair peringkat kebangsaan di DBP Kuala Lumpur.... Seronok dapat jumpa dia walaupun aku masih terkejut kerna .... hanya Tuhan saja yang tahu.... heheheh..... His not bad.... Sempat la borak-borak dengan dia... pastu dia terpaksa pergi memandangkan kengkawan dia dah nak cepat berangkat ke tempat penginapan.
Pastu aku balik.... then terus ke Seremban....Gi shopping ... cari baju untuk show nanti .... habis RM600 lebih gak .... macam membazir je.... tapi baju yang aku cari tu memang cantik la.... puas hati cuma kena turunkan badan ni je kalu nak cantik.....

Tiada ulasan: