Jum, Follow Blog Mereka!

Its All About My Photoshoots

02 Mac 2007

Hari Dalam Sejarah

Dekat 3 jam aku menunggu kat Giant Senawang juz untuk baiki kasut sebenarnya... Kasut yang abah beli dari Jepun dah mulut ternganga...terpaksa aku g Senawang nak bagi mulutnya tertutup semula...sementara menunggu tukang kasut tu menyiapkan tugas dia.... aku g la jalan-jalan sekitar Giant tuh... Ja plak menemani si tukang kasut tu.... sementara aku lak cuci mata... teringat lak nak tgk nama kak Noorul yang ada kat kedai Cenderamata...akhirnya dekat setengah jam baru aku terjumpa kedai tuh....tersorok rupanya... Ntah tiba-tiba lak aku teringin nak wat name tag... padahal aku paling tak suka guna name tag....mana-manalah baik dari sekolah hingga kat kolej lagi aku memang tak suka pakai name tag... huhuhu... last-last aku buat gak... catat sejarah lak aku wat name tag...esok g sekolah pakei name tag... huhuu pelik....

Tiada ulasan: